parsazma

سابقه کاری

شرکت پارس آزما از سال 1368 با احداث اولین کارخانه تولید تجهیزات آزمایشگاهی با استفاده از به روزترین و پیشرفته ترین تکنولوژی روز دنیا مطابق با استانداردهای جهانی در خدمت آزمایشگاهیان محترم در مراکزمختلف مرتبط در این زمینه می باشد. اکنون پس از 33 سال فعالیت درخشان با 184 نوع محصول و بیش از 18 هزار مشتری همچنان در ارائه پیشرفته ترین و به روزترین محصولات، همگام با پیشگامان عرصه تولید تجهیزات آزمایشگاهی جهان و همزمان با کسب عنوان دانش بنیان در بین تولیدکنندگان ایران، افتخار این را دارد که همچنان در صدر لیست همکاران محترم باشد.               

parsazma

تنوع محصولات

رویکرد ما ازابتدای تأسیس شرکت پارس آزما همواره خدمت رسانی به ایران عزیزمان و برآوردن نیاز مصرف کنندکان محترم و شریف کشورمان بوده و خواهد بود و در این راستا خالصانه و دلسوزانه طی سالهای پر فراز و نشیب دست از تلاش نکشیدیم و مستمراٌ در حال گسترش و افزایش تولیدات خود از لحاظ تنوع تجهیزات آزمایشگاهی و همزمان بهینه سازی  و بهره مندی ازتکنولوژی روز جهان درکیفیت محصولات بوده ایم. اکنون با بیش از 184 نوع محصول که شامل ساخت دستگاه های سفارشی بنا به درخواست مشتری و همچنین تولید انواع میز و سکوبندی آزمایشگاه نیزمی باشد پاسخگوی نیازمشتریان گرامی ازهر نوع محصولی از تجهیزات آزمایشگاهی و به مراکزمختلفی از بیمارستانی، آزمایشگاهی، پزشکی، دانشگاهی، پتروشیمی و سایر مراکزی که آزمایشگاه در آنها مسقر است می باشیم. علاوه بر آن کارخانه پارس آزما به تکنولوژی تولید تجهیزات آزمون لامپ های ال ای دی و همچنین آزمون شیشه های دویا چند جداره مجهز می باشد که در دستور کار خط تولید قرار دارد.           

parsazma

پشتیبانی و خدمات پس از فروش محصولات

با خرید محصولات پارس آزما ما را همیشه در کنار خود خواهید داشت. کلیــه محصــولات در حــال حاضــر دارای یکســال ضمانــت و ده ســال خدمــات پــس از فــروش و تأمین قطعات مـی باشـد. متخصصین ما دربخش پشتیبانی و خدمات در هر زمان از طریق تماس تلفنی و حضوری آماده ارائه مشاوره و خدمات به مشتریان محترم می باشند که با افتخار از نقاط قوت شرکت پارس آزما می باشد. خدمات ما لطف ما به شما نیست بلکه لطف شما به ما است که فرصت خدمت رسانی را برای ما فراهم می سازید و به آن افتخار می کنیم. اکنون مفتخریم که طبق نظرسنجی های مستمر همکارانمان در واحد بازرگانی توانسته ایم رضایت نزدیک به 95% مشتریان خود را از لحاظ کیفیت محصولات تأمین نماییم.         

parsazma

دانش بنیان

شرکت پارس آزما با برخورداری از دانش و فناوری برتر، گروه فنی خبره و تجهیزات مدرن موفق به دریافت نشان دانش بنیان از سال 1399 گشته است. رسیدن به این مهم ما را در راستای اهدافمان که همانا پیش قدم بودن درارتقای صنعت و فناوری کشور عزیزمان و خدمت به هموطنان محترم می باشد یاری رسانده است.